Regulamin obiektu
- 1 Doba hotelowa
- Dom wynajmowany jest na doby.
- Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 w dniu wynajmu do godziny 10:00 dnia następnego.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia gość powinien zgłosić właścicielowi do godziny 9.00 dnia, w którym upływa termin najmu domu. Obiekt uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę możliwości.
- Zatrzymanie w domu po godzinie 10.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu. W przypadku gdy gość opuści pokój do godziny 13.00, naliczona zostanie opłata za pół doby.
- 2 Zakwaterowanie, meldowanie, pobyt
- Właściciel obiektu jest dostępny pod nr tel.: +48 603474161
- W obiekcie obowiązuje procedura przyjęcia gościa (okazanie właścicielowi dokumentu tożsamości ze zdjęciem w celu weryfikacji danych).
- Osoby, które nie akceptują procedury przyjęcia gościa i nie wyrażają zgody na okazanie dokumentu tożsamości nie mogą zostać przyjęte do obiektu.
- Goście Hygge House nie mogą przekazać domu innym osobom.
- Osoby, które nie są gośćmi Hygge House nie mogą przebywać w obiekcie w godzinach od 22.00 do 7.00.
- Miejsca parkingowe na terenie obiektu są bezpłatne i udostępniane w miarę możliwości.
- 3 Postanowienia ogólne
- W obiekcie obowiązuje cisza nocna w godzinach 22.00 – 6.00.
- Na życzenie gości obiekt świadczy nieodpłatnie usługi: udzielania informacji związanych z pobytem.
- 4 Prawa i obowiązki gościa
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia, zniszczenia i zabrudzenia przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych domu powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób. Opłata za dodatkowe sprzątanie domu związane z nietypowym zabrudzeniem wynosi 500 zł. Za zniszczenia wykryte po opuszczeniu obiektu Goście zostaną obciążeni kosztami naprawy.
- Zachowanie gości nie powinno zakłócać spokoju sąsiadom.
- Goście zobowiązują się wykorzystywać obiekt jedynie do celów mieszkalnych – zabrania się organizowania imprez w obiekcie.
- 5 Prawa i obowiązki obiektu
- Obiekt ma obowiązek zapewnić:
- warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa.
- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie świadczonych usług.
- wykonanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi takie życzenie.
- sprawną pod względem technicznym usługę. W przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, właściciel dołoży starań, aby w miarę posiadanych możliwości załagodzić niedogodności.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności, sprzętu elektronicznego oraz innych rzeczy i przedmiotów wartościowych albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione w Hygge House przez wyjeżdżającego gościa będą odesłane, na jego koszt, na wskazany adres.
- W przypadku naruszenia postanowień regulaminu obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań właściciela, w szczególności zapłaty za poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia terenu obiektu.
- W przypadku, gdy Gość w sposób znaczący narusza spokój i/lub dobra sąsiadów oraz nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi, obiekt zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia Gościowi pobytu i nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres.
- Właściciel Hygge House może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu obiektu lub gości albo szkodę na osobie gości lub innych osób w nim przebywających, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie obiektu.
- 6 Reklamacje
- W przypadku zastrzeżeń co do jakości świadczonych usług, gość ma obowiązek do natychmiastowego zgłoszenia na piśmie w/w zastrzeżeń właścicielowi, co umożliwi obsłudze niezwłoczną reakcję.
- W przypadku zgłaszania uwag i zastrzeżeń co do działalności obiektu i jakości świadczonych usług dopiero w trakcie wymeldowania gościa nie będą one podstawą do jakichkolwiek roszczeń.
- 7 Bezpieczeństwo
- Na terenie Hygge House obowiązuje zakaz palenia, za wyjątkiem podwórka.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych, niestanowiących wyposażenia pokoju. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
- Ze względu na uzasadnione podejrzenie wystąpienia zagrożenia dla życia lub zdrowia osób przebywających na terenie obiektu, właściciel obiektu lub osoba przez niego upoważniona, może wydać decyzję o ewakuacji osób z zagrożonego terenu przed przybyciem Policji i Straży Pożarnej. Ogłoszenie i przeprowadzenie ewakuacji nie będzie podstawą do jakichkolwiek roszczeń wobec właściciela oraz osób zarządzających i kierujących ewakuacją.
- W przypadku usłyszenia komunikatu ewakuacyjnego należy natychmiast opuścić dom, upewniając się czy drzwi do niego zostały zamknięte.
- Po opuszczeniu pokoju, należy kierować się do najbliższych drzwi wyjściowych, a następnie zachowując spokój, należy opuścić budynek.
- W przypadku zadymienia należy poruszać się w pozycji pochylonej, starając się trzymać głowę jak najbliżej podłogi, osłaniając jednocześnie wilgotną chustką drogi oddechowe, poruszać się wzdłuż ścian, by nie stracić orientacji co do kierunku ewakuacji.
- W czasie ewakuacji należy zachować spokój i postępować zgodnie z poleceniami właściciela obiektu lub służb ratowniczych.
- Z chwilą zauważenia pożaru, dymu wydobywającego się z pomieszczenia lub wyczuwalnego zapachu, należy natychmiast powiadomić właściciela oraz w razie konieczności odpowiednie służby ratunkowe i inne osoby przebywające w domu.
- Jeżeli z uwagi na swoją niesprawność lub stan zdrowia gość będzie miał jakiekolwiek wątpliwości co do tego, jak zachować się po ogłoszeniu alarmu pożarowego, powinien natychmiast skontaktować się z właścicielem.